wtorek, 21 lutego 2017

DIY Poduszka supeł (knot pillow)

Na poduszkę supeł zachorowałam, gdy tylko zobaczyłam ją na kilku blogach wnętrzarskich (ach ten Internet, samo zło zło zło!). Jedyne co mnie powstrzymywało przed jej natychmiastowym zakupem to cena - 120 zł za poduszkę? Mój wrodzony sknerus nie mógł tego przeboleć.

Postanowiłam zatem zrobić poduszkę sama. Miałam do niej kilka podejść. Najpierw próbowałam z instrukcją z bloga Twoje DIY. Ale wypychanie 6 metrowego cienkiego węża mnie przerosło, tym bardziej, że w pewnym momencie szew najzwyczajniej w świecie nie wytrzymał.

Na blogu Doroty Szelągowskiej znalazłam instrukcję, jak zrobić poduszkę z legginsów. Wyruszyłam zatem na poszukiwanie tanich legginsów, ale niestety ich nie znalazłam. Za to w niezastąpionym Pepco znalazłam dwupak dziecięcych rajstop w cenie zaledwie 9,99 zł...

Materiały:
- dwie pary rajstop (moje są na wzrost 122 cm)
- poduszka z wypełnieniem (moja to 40 x 40)
- igła i nitka


 Instrukcja:

1. Nogi i delikatnie górę rajstop wypychamy wypełnieniem z poduszki.


  2. Górę rajstop zszywamy możliwie jak najbardziej na płasko


3. Góry obu rajstop układamy na sobie, tworząc z nóg rajstop krzyż i zaczynamy przeplatać, tak by tworzył się supeł. Nie mam na to dokładnej porady, bo robiłam to na oko, tak, żeby po prostu całość układała się w kształt supła.

4. Wszystkie luźne końce przyszywamy do osi supła i tyle. 40 min i najmodniejsza poduszka tej wiosny gotowa. A wszystko to za cenę 14 zł (rajstopy plus poduszka na wypełnienie)!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz