poniedziałek, 13 maja 2019

Burgery z indykiem i pesto

Dziś mam dla Was przepis zainspirowany burgerem z jednego z krakowskich foodtruckow. Połączenie indyka i pesto bardzo zapadło mi w pamięć.

Składniki:

- sznycle z piersi indyka
- bułki (ja użyłam ciabatty)
- pesto
- rukola
- pomidor
- czerwona cebula
- majonez
- keczup
- ser żółty
- zioła prowansalskie
- maślanka

Dzień wcześniej sznycle zamarynowałam w maślance - nie jest to konieczne, ale dzięki temu mięso nie wysuszy się w trakcie smażenia czy pieczenia. Następnie przyprawiłam je ziołami i usmażyłam. Przekrojone bułki podgrzałam w opiekaczu, posmarowałam pesto. Na to polożyłam rukolę, mięso, plastry pomidora, czerwoną cebulę, ser żółty. Górna część posmarowałam keczupem i majonezem. Smacznego!







Więcej znajdziesz na

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz