niedziela, 18 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje DIY

Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia! Co ja mówię, nie tylko Święta, całą grudniową atmosferę, przygotowania i oczekiwanie. W tym roku po raz pierwszy spędzamy Boże Narodzenie w Krakowie, więc w końcu mogę wyżyć się w pełni.

Pomysł na wianki, świeczniki i choinkę z orzechów pokazywałam jakiś czas temu. Wianki zawisły na plastrach montażowych na ściance dekoracyjnej, świecznik stanął na regale, a mini choinka przyozdobiła zimową dekorację na plastrze drewna. 




W oknach zawisły gwiazdy z torebek śniadaniowych wykonane dzięki instrukcji z bloga Twoje DIY oraz girlanda z choinek i gwiazdek.



Na materiale odrysowałam wzory, wycięłam je, zszyłam na zewnątrz (szew jest widoczny, ale lepiej tak wyglądają) i wypchałam watą. Całość przyszyłam do kawałka wstążki. 






Z pomocą kleju na gorąco (jak ja mogłam do tej pory żyć bez niego?) zrobiłam też mini świeczniki - do szklanek przykleiłam kawałek wstążki, suszoną pomarańczę i cynamon. 


I tu przydał się kolejny plaster drewna - kilka gałązek choinki, świeczniki, drewniana choinka z Auchan i orzechy posłużyły za stroik na stolik kawowy. 


Przy okazji w pasmanterii udało mi się kupić najtańszy bieżnik - metr tego materiału to zaledwie 6 zł, a ile radości! 


A jak Wasze przygotowania do Świąt? Robicie własne dekoracje? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz